Representación de los roles de masculinidad en los protagonistas masculinos de How I met your mother
Agharbi El Harchaoui, Sara
Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 63 pag.
Abstract: El següent estudi analitza els rols de masculinitat que representen els personatges masculins protagonistes de la sitcom americana How I met your mother. L'objectiu de l'anàlisi es demostrar que no solament existeix una masculinitat, per a això s'ha creat una taula de variables amb la que s'ha analitzat a cadascun dels personatges i la relació que tenen entre ells quan interactuen.
Abstract: El siguiente estudio analiza los roles de masculinidad que representan los personajes masculinos protagonistas de la sitcom americana How I met your mother. El objetivo del análisis es demostrar que no solo existe una masculinidad, para ello se ha creado una tabla de variables con los que se ha analizado a cada uno de los personajes y la relación que tienen entre ellos cuando interactúan.
Abstract: The following study analyses the roles of masculinity that represent the masculine characters protagonists of the American sitcom How I met your mother. The aim of the analysis is to show that more than one masculinity exists. To prove this, a table of variables has been created. Each one of the protagonists and also the way they interact has been analysed with the table of variables already mentioned.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Estereotip (Psicologia) ; Comèdies (Televisió) ; Masculinitat en els mitjans de comunicació de massa



63 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2018-10-01, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir