Participation in the mathematics classroom : does every student have a voice?
Civil, Marta

Data: 2004
Resum: This article addresses the concept of participation in the mathematics classroom, especially as it relates to students from certain ethnic and language groups and economically disadvantaged students. We are primarily concerned with seeking ways to develop approaches to mathematics education that are sensitive to the contexts and lived experiences of all learners.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: For the Learning of Mathematics, Vol. 24, núm. 1 (2004) , p. 7-13, ISSN 0228-0671

Adreça alternativa: https://flm-journal.org/Articles/28C8D23D92160C82766C9964545BC.pdf


6 p, 422.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-10-25, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir