The use of L1 in student-student interactions in a collaborative learning context
Graham, Adam
Dooly, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2018
Descripció: 43 p.
Resum: This paper examines the L1 interactions of four Catalan teenagers engaged in small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data was gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively planned the content and implementation of a short video. Looking at the data from a discourse analysis angle, this paper aims to observe the translanguaging practices employed by the four learners in their L1 to co-construct their L2 production and the ways in which L1 use can provide opportunities for L2 learning.
Resum: Aquest estudi examina les interaccions en L1 de quatre adolescents catalans que treballen en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut de secundària públic de l'àrea metropolitana de Barcelona. Els participants planifiquen col·lectivament els continguts i la implementació d'un vídeo. Partint d'una anàlisi del discurs de les dades, aquest estudi pretén observar les pràctiques de translanguaging en l'L1 utilitzades pels quatre estudiants per co-construir la producció en L2 i les maneres en les quals l'ús de l'L1 pot conduir a l'aprenentatge de l'L2.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Creative Commons
Llengua: Anglès..
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Multilingüisme ; Anglès -- Ensenyament -- Estudiants estrangers

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/334830


43 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2018-11-09, darrera modificació el 2018-11-12



   Favorit i Compartir