Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants
Girondo Pérez, Luisa (Universitat Rovira i Virgili)
Salvat Altés, Agustí (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Data: |
2001 |
Resum: |
'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d'investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir 'bons mestres', com a eixos a destacar. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Didàctica de la matemàtica ;
Didàcica de les ciències socials ;
Didàctica de les experimentals ;
Didàctica de la plàstica |
Publicat a: |
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 4-9, ISSN 1575-9911 |
Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/506
DOI: 10.17345/comeduc20014-9
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2022-02-06