Google Scholar: cites
La comunicació a la didàctica de les ciències socials
Ramírez Romero, Isabel (CEIP Cesc Aldea (Terrassa))
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)

Data: 2001
Resum: El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d'aprendre que té cada alumne. L'entorn comunicatiu és especialment important a l'ensenyament de les ciències socials, ja que l'aula s'ha de convertir en un laboratori on s'han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s'han d'aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s'ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que s'estableixi serà l'eix vertebrador per als aprenentatges socials.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunicació ; Didàctica de les ciències socials
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 15-19, ISSN 2339-5559

Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/510
DOI: 10.17345/comeduc200115-19


5 p, 80.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2025-02-16



   Favorit i Compartir