El pensament social dels estudiants de mestre : llums i ombres
Conde Delgado de Molina, Carmen (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni 
(Universitat Rovira i Virgili)
| Data: |
2000 |
| Resum: |
La formació del pensament social significa ensenyar a analitzar la realitat social des d'una perspectiva crítica, amb la finalitat última d'intervenir en la societat i de participar de manera democràtica. Per formar el pensament social és imprescindible ensenyar a opinar de manera raonada i a emetre judicis argumentats. Aquesta recerca se centra en tres aspectes del coneixement social, entre els quals identifiquem una clara relació: el sistema de creences, les opinions i l'emissió de judicis. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Pensament social ;
Mestres |
| Publicat a: |
Comunicació educativa, Núm. 13 (2000) , p. 31-34, ISSN 2339-5559 |
Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/497
DOI: 10.17345/comeduc200031-34
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2025-02-16