visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Nivells de desenvolupament de l'atenció conjunta |
Títol variant: | Niveles de desarrollo de la atención conjunta |
Data: | 2008 |
Resum: | L'atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l'infant. L'adquisició i el desenvolupament de l'atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d'atenció conjunta. Proposem tres nivells d'atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d'atendre de l'infant en les situacions d'interacció triàdica adult-objecte-infant. Aquestes diferents formes d'atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d'acceptació o interiorització per part de l'infant del compromís conjunt que s'intenta establir a partir d'una part determinada d'un objecte o amb la seva totalitat. |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Atenció conjunta ; Habilitat cognitiva ; Educació Infantil |
Publicat a: | Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34, ISSN 1575-9911 |
3 p, 1.3 MB |