Google Scholar: cites
Nivells de desenvolupament de l'atenció conjunta
Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: Niveles de desarrollo de la atención conjunta
Data: 2008
Resum: L'atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l'infant. L'adquisició i el desenvolupament de l'atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d'atenció conjunta. Proposem tres nivells d'atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d'atendre de l'infant en les situacions d'interacció triàdica adult-objecte-infant. Aquestes diferents formes d'atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d'acceptació o interiorització per part de l'infant del compromís conjunt que s'intenta establir a partir d'una part determinada d'un objecte o amb la seva totalitat.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Atenció conjunta ; Habilitat cognitiva ; Educació Infantil
Publicat a: Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34, ISSN 1575-9911

DOI: 10.17345/comeduc200832-34


3 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-15, darrera modificació el 2022-03-26



   Favorit i Compartir