Scratch as a computational modelling tool for teaching physics
López Simó, Víctor 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Hernández Rodríguez, María Isabel 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
| Data: |
2015 |
| Resum: |
The Scratch online authoring tool, which features a simple programming language that has been adapted to primary and secondary students, is being used more and more in schools as it offers students and teachers the opportunity to use a tool to build scientific models and evaluate their behaviour, just as can be done with computational modelling programs. In this article, we briefly discuss why Scratch could be a useful tool for computational modelling in the primary or secondary physics classroom, and we present practical examples of how it can be used to build a model. |
| Ajuts: |
Ministerio de Economía y Competitividad EDU2011-28431
|
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió acceptada per publicar |
| Publicat a: |
Physics education, Vol. 50, núm. 3 (2015) , p. 310-316, ISSN 0031-9120 |
DOI: 10.1088/0031-9120/50/3/310
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2018-11-16, darrera modificació el 2024-11-23