Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal
Luján Selfa, Laia
Marín Olaru, Cristina-Lívia
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación de un espacio televisivo : Hashtag semanal
Títol variant: Creation of a TV program: Weekly Hashtag
Data: 2018
Descripció: 127 pag.
Resum: Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. Per això, l'espai televisiu es basa en els continguts més comentats a Twitter, la xarxa social principal de recerca d'informació d'última hora.
Resum: Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. Por ello, el espacio televisivo se basa en los contenidos más comentados en Twitter, la red social principal de búsqueda de información de última hora.
Resum: Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. Therefore, this project is based on the most commented content on Twitter, the main social network for breaking news research.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Programes de televisió ; Generació Y ; Twitter



127 p, 6.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-12-03, darrera modificació el 2018-12-20



   Favorit i Compartir