La funció publicitària del packaging, tema principal del nou llibre sobre la identitat visual dels envasos
Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Título variante: La función publicitaria del packaging, tema principal del nuevo libro sobre la identidad visual de los envases
Fecha: 2018
Resumen: S'acaba de publicar el llibre Comunicació visual a través del packaging. Una aproximació a l'estudi de la identitat visual dels envasos. Una obra escrita per Jordi Colet Ruz, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, que s'emmarca en l'anàlisi d'uns artefactes comunicatius (els envasos) des de la perspectiva del missatge gràfic publicitari.
Resumen: Se acaba de publicar el libro Comunicación visual a través del packaging. Una aproximación al estudio de la identidad visual de los envases. Una obra escrita por Jordi Colet Ruz, profesor de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la UAB, que se enmarca en el análisis de unos artefactos comunicativos (los envases) desde la perspectiva del mensaje gráfico publicitario.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Desembre 2018, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 385.3 KB

Español
2 p, 339.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2018-12-17, última modificación el 2023-10-01



   Favorit i Compartir