Web of Science: 0 cites, Google Scholar: cites
Neologismos y el sentido del diseño gráfico
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: Neologismes i el sentit del disseny gràfic
Títol variant: Neologisms and the meaning of graphic design
Data: 2019
Resum: La tendencia del uso de términos “modernos” o innovadores en la actividad del diseño gráfico puede ser atribuida a una moda, a una excusa, a una ventaja comercial, a una ocurrencia o simplemente un esnobismo. Sea lo que sea, no nos debe hacer perder el sentido del diseño gráfico.
Resum: La tendència de l'ús de termes "moderns" o innovadors en l'activitat del disseny gràfic pot ser atribuïda a una moda, a una excusa, a un avantatge comercial, a una ocurrència o simplement un esnobisme. Sigui el que sigui, no ens ha de fer perdre el sentit del disseny gràfic.
Resum: The tendency of the use of “modern” or innovative terms in graphic design activity can be attributed to a fashion, an excuse, a commercial advantage, an occurrence or simply a snobbery. Whatever it is, it should not make us lose the sense of graphic design.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: other ; editorial ; publishedVersion
Matèria: Editorial ; Neologismos ; Significación ; Neologismes ; Significació ; Graphic design ; Neologisms ; Significance
Publicat a: Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 5-10 (Opinión) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v7-n13-tena
DOI: 10.5565/rev/grafica.150


6 p, 159.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica

 Registre creat el 2019-01-22, darrera modificació el 2019-02-13



   Favorit i Compartir