Google Scholar: cites
Componentes de los identificadores visuales y su efecto en el reconocimiento de marca
Ayala Pérez, José Luis (Universidad de Puerto Rico)

Títol variant: Components of visual identifiers and their effect on brand recognition
Data: 2019
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Creatividad ; Marca ; Comunicación visual ; Creativity ; Brand ; Visual communication
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 2 Núm. 23 (2019) , p. 11-19 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v2-n23-ayala
DOI: 10.5565/rev/qp.314


9 p, 915.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2019-01-22, darrera modificació el 2021-10-06



   Favorit i Compartir