Exiliats, refugiats, desplaçats. Seqüència didàctica
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials

Data: UAB, 2010
Resum: Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar sobre l'existència de murs al món.
Ajuts: Ministerio de Ciencia e Innovación EDU2009-10984
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Didàctica de les ciències socials ; Refugiats ; Exiliats ; Desplaçats ; Seqüències didàctiques ; Materials docents ; Problemes socials rellevants ; Qüestions socialment vives



43 p, 6.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2019-01-23, darrera modificació el 2023-04-28



   Favorit i Compartir