Geografia Turística i Econòmica [103749]
Dot Jutglà, Esteve

Data: 2018-19
Resum: A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Comprendre el fenomen turístic des d'un punt de vista espacial i evolutiu. 2. Conèixer què són els recursos turístics i quins són els factors de localització turística en el territori. 3. Conèixer l'evolució històrica que ha experimentat el turisme, des dels seus inicis fins a l'actualitat i quines són les característiques de les principals tipologies d'espais turístics. 4. Desenvolupar alguns models bàsics amb aplicació a casos concrets, per poder destacar les pautes de localització de les activitats turístiques actuals. 5. Analitzar quin és l'impacte del turisme sobre les destinacions, incentivant en l'alumne la capacitat crítica i analítica d'aquests impactes derivats de l'activitat turística. 6. Aprofundir en els conceptes de sostenibilitat i turisme sostenible. 08. 03. 001 1 Rev. : 02 7. Conèixer els instruments de planificació i gestió del territori turístic. 8. Conèixer i diferenciar els principals fluxos turístics i destinacions turístiques a nivell nacional i internacional. 9. Demostrar l'assoliment d'uns mínims coneixements de geografia mundial, d'Espanya i Catalunya.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera
Document: Objecte d'aprenentatge



6 p, 143.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-02-04, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir