Planificació estratègica de l'empresa turística [101208]
Butkouskaya, Vera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Date: 2018-19
Abstract: Al final de l'assignatura els alumnes haurien de ser capaços de: 1. Identificar els factors econòmics, socials, polítics o tecnològics que condicionen l'estratègia d'una empresa i / o un sector. 2. Identificar els factors clau que determinen la rendibilitat d'un sector. 3. Identificar noves oportunitats de negoci en els diferents subsectors turístics. 4. Identificar els recursos i capacitats necessaris per dur a terme una determinada estratègia empresarial. 08. 03. 001 1 Rev. : 02 5. Valorar i seleccionar alternatives, establint mecanismes apropiats per a la implantació i control d'estratègies. 6. Entendre la importància de la internacionalització empresarial, així com la seva complexitat. 7. Desenvolupar habilitats directives i de gestió de conflictes. 8. Extrapolar experiències i prendre decisions en base a les millors pràctiques empresarials (benchmarking).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Study plan: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



6 p, 178.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-02-04, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir