Google Scholar: cites
A call for contributions from Content-Pedagogy Specialists
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2018
Resum: The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings section of CJ aims to become a forum where the role of PCK in CLIL can be explored collaboratively, thus helping to fill a gap in the field. With this purpose, The A-B-C invites content-area specialists and PCK-Language teacher tandems to make informed contributions about how best to approach the teaching and learning of their particular subject matter in language development settings such as CLIL and Immersion classrooms, or Language Reception programmes for newly arrived students with migration backgrounds.
Resum: La secció L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos CLIL de CJ pretén convertir-se en un fòrum on es pot explorar el paper de CPC (Coneixement Pedagògic del Contingut) en AICLE de forma col·laborativa, ajudant així a omplir un buit en aquest camp. Amb aquest propòsit, L'A-B-C convida els especialistes en àrea de continguts i els tàndems de professors de llengua del CPCa fer contribucions informades sobre la millor manera d'apropar-se a l'ensenyament i l'aprenentatge de la seva matèria en entorns de desenvolupament del llenguatge, com ara AICLE i classes d'immersió o programes de recepció d'idiomes per als estudiants acabats d'arribar amb antecedents migratoris.
Resum: La sección El A-B-C del aprendizaje de contenidos en contextos AICLE de CJ pretende convertirse en un foro donde el rol de CPC (Conocimiento Pedagógico del Contenido) en CLIL pueda explorarse colaborativamente, ayudando así a llenar un vacío en el campo. Con este propósito, El ABC invita a especialistas del área de contenido y tándems de docentes CPC a realizar contribuciones informadas sobre la mejor manera de abordar la enseñanza y el aprendizaje de su materia particular en entornos de desarrollo lingüístico como AICLE e Inmersión, o Programas de Recepción de Idiomas para estudiantes recién llegados con antecedentes migratorios.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Altres ; altres ; Versió publicada
Matèria: Content-driven CLIL ; Immersion ; Integration ; Pedagogical Content Knowledge (PCK) ; Content teacher ; Tandem teaching ; AICLE basat en continguts ; Immersió ; Integració ; Coneixement Pedagògic del Contingut (CPC) ; Professor de continguts ; Ensenyament en tàndem ; AICLE basado en contenidos ; Inmersión ; Integración ; Conocimiento Pedagógico del Contenido (CPC) ; Profesor de contenidos ; Enseñanza en tándem
Publicat a: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 45-47 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v1-n1-escobar-2
DOI: 10.5565/rev/clil.7


3 p, 285.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education

 Registre creat el 2019-03-12, darrera modificació el 2022-05-15



   Favorit i Compartir