Les competències transversals de pensament crític i compromís ètic per a la millora de l'aprenentatge. Aproximació conceptual i orientacions metodològiques
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent
Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019
Resum: L'any 2016 la Fundació Autònoma Solidària (FAS) va proposar a l'Oficina de Qualitat Docent (OQD) impulsar una formació adreçada al professorat per abordar el pensament crític i el compromís ètic, dues competències transversals presents en tots els plans d'estudi de la UAB i fonamentals en la formació de l'alumnat universitari compromès i responsable. Després de les dues primeres edicions del curs, un grup de docents interessats en la matèria va seguir-hi treballant i es va constituir un Grup d'Interès, reconegut per l'OQD el 2017, que va comptar amb el suport de la FAS. El document que ara es presenta és el fruit del primer any de treball d'aquesta grup, que s'ha centrat en la reflexió i definició d'un marc conceptual compartit que orientés el disseny d'eines i recursos per a la pràctica docent universitària. La darrera part d'aquest text inclou els resultats d'un projecte d'innovació que s'ha desenvolupat en el marc del grup.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: INFPRO



26 p, 3.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2019-03-12, darrera modificació el 2019-03-29



   Favorit i Compartir