Cognitive aspects of problem solving using dictionaries in L2 writing
Kozlova, Inna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Presas, Marisa (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2014
Resum: This article reports on the use of dictionaries for L2 text production purposes by first-year ESP students. Research into dictionary use and cognitive studies of L2 writing are combined in this paper to outline the cognitive dimension of a dictionary consultation. Our objective is to focus on the situation in which an information need occurs, with a freshman ESP student as a specific user in mind.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Dictionaries ; Problem solving ; Cognitive ; L2 writing ; Error correction
Publicat a: Scripta Manent, Vol. 9, núm. 1 (2014) , p. 2-12, ISSN 1854-2042

Adreça alternativa: https://scriptamanent.sdutsj.edus.si/ScriptaManent/article/view/120


11 p, 484.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup de recerca Tradumàtica
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-03-27, darrera modificació el 2023-03-23



   Favorit i Compartir