Google Scholar: cites
La Geografia a les aules : quin és el seu espai?
Royo Climent, Jordi
Calabuig i Serra, Salvador
Manzano, Àngel
Expósito Pérez, David
Giner, Xavier
Oller, Montserrat

Data: 2018
Resum: L'ensenyament de la geografia a les aules, tant a primària com a secundària, topa amb una sèrie de contradiccions que en fan necessari un profund replantejament. La formació del professorat i els màsters de formació, la predominança dels historiadors entre els professors de geografia, el seguiment dels llibres de text, la visió de la geografia com a ciència descriptiva, la pèrdua de continguts de la matèria al batxillerat i de pes específic a les PAU, el propi examen de les PAU, la lluita de les universitats per no perdre estudiants dels graus de geografia, els currículums i el nou model competencial. . . són els temes que aborda aquesta taula rodona a través de diferents visions, des de mestres de primària a coordinadors de la formació del professorat de secundària, passant per la percepció dels alumnes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ensenyament ; Didàctica de la geografia ; PAU ; Formació del professorat ; Competències
Publicat a: Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Núm. 86 (2018) , p. 119-143, ISSN 2014-0037

Adreça alternativa: http://revistes.iec.cat/index.php/TSCG/article/view/145354
DOI: 10.2436/20.3002.01.165


25 p, 210.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-04-08, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir