El blog com a eina d'aprenentatge de l'escriptura en nouvinguts universitaris
Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2013 |
Resum: |
Pot ser útil un blog en la situació d'aprenentatge que descriu el títol d'aquest article? Com s'esdevé amb l'ús de qualsevol de les eines de l'anomenat web social, la resposta s'ha de basar en una reflexió i una anàlisi que ajudin a determinar si l'opció és prou justificada pedagògicament. Aquest és l'objectiu d'aquest escrit, que té una conclusió: l'ús de blogs, complementàriament o no a altres espais i eines per a l'aprenentatge, pot resultar adequat en el cas indicat dins el marc de l'aprenentatge global de la llengua d'un nouvingut universitari. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Num. 53 (2013) , p. 1-7, ISSN 2013-052X |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/270982
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2019-05-16, darrera modificació el 2022-02-06