Geologia viatjant : proposta didàctica de treball per projectes programada en 5E
Barbero Camps, Elisabet

Títol variant: Traveling geology : an educational proposal for projects following the 5E model
Data: 2019
Resum: A qui no li agradaria conèixer els indrets més bells i geològicament interessants de la Terra? En aquesta seqüència didàctica us proposo treballar la dinàmica interna i externa de la Terra a partir d'un context de viatges figurats pel món per quinze destinacions diferents. La seqüència, d'un total de nou sessions, està organitzada d'acord amb la metodologia 5E (Enganxa, Explora, Explica, Elabora i Avalua) incloent aprenentatge basat en projectes (ABP) i coavaluació. L'estructura senzilla que segueix vol animar a treballar per projectes a docents que encara no hi tinguin àmplia experiència prèvia, així com ajudar a conèixer el model de programació en 5E.
Resum: Who wouldn't want to get to know the most beautiful and geologically interesting places on the Earth? This didactic experience will allow you to study the internal and external dynamics of the Earth through a context of travelling to up to fifteen different destinations. The sequence, which includes nine sessions, is organised according to the 5E instructional model (Engage, Explore, Explain, Elaborate, and Evaluate) including project-based learning (PBL) and co-evaluation. The simplicity of this experience aims to engage other teachers to work through PBL, and to contribute to spread the 5E instructional model.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: 5E ; ABP ; Projectes ; Geologia ; Mapa conceptual ; PBL ; Project-based ; Geology ; Conceptual map
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 2-7 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/355776


6 p, 526.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2019-06-04, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir