Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
Junyent Pubill, Merce
Valdés Sánchez, Laura
Domenech Casal, Jordi
Canals Cabau, Maria Roser
Hernandez Rodriguez, Maria Isabel
Anguera Cerarols, Carles
Gil Carmona, Francisco
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Teaching and Learning of the Natural, Social and Cultural Environment
Título variante: Enseñanza y aprendizaje del conocimiento del medio natural, social y cultural
Fecha: 2019-20
Resumen: Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. Identificar i valorar les aportacions de les ciències experimentals a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la definició d'una ciència escolar. Identificar i valorar les aportacions de les ciències socials, la geografia i la història a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la construcció a l'escola d'un espai geogràfic, d'un temps històric i d'uns estudis socials a l'escola. Valorar la igualtat entre tots els éssers humans incorporant la perspectiva de gènere.
Resumen: To analyse the Primary Education curriculum related to Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. To identify and value the contributions of experimental sciences to teaching and learning, for a definition of a school science. To identify and value the contributions of social sciences, geography and history to teaching and learning, for the building of a geographical space, historical time and social studies in the school To value equality between all human beings.
Resumen: Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias experimentales en la enseñanza y el aprendizaje, para la definición de una ciencia escolar. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias sociales, la geografía y la historia en la enseñanza y el aprendizaje, para la construcción en la escuela de un espacio geográfico, de un tiempo histórico y de unos estudios sociales en la escuela. Valorar la igualdad entre todos los seres humanos teniendo en cuenta la perspectiva de género.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896]



Català
5 p, 123.3 KB

Anglès
5 p, 122.5 KB

Castellà
5 p, 122.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-06-21, última modificación el 2019-07-26



   Favorit i Compartir