Pràcticum IV [102062]
Olmos Rueda, Patricia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum IV
Títol variant: Prácticum IV
Data: 2019-20
Resum: El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. ) i la pugui portar a la pràctica. La intervenció didàctica ha de tenir un mínim de 6 sessions. La tipologia de la proposta resta oberta en cada cas a la decisió que es prengui per part dels tutors/es de l'escola i de la Facultat. Els objectius del pràcticum IV són: - Observar i analitzar la realitat educativa del centre de pràctiques per a implicar-se com a membre de la comunitat educativa. - Analitzar el projecte educatiu del centre de pràctiques per poder dissenyar una intervenció didàctica de forma fonamentada. - Programar, impartir i avaluar una proposta didàctica vinculada a una o vàries àrees de coneixements del currículum de l'educació primària. 1 - Reflexionar sobre la pràctica docent per ser conscient i prendre decisions fonamentades del propi desenvolupament professional.
Resum: El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. ) y la pueda llevar a la práctica. La intervención didáctica debe tener un mínimo de 6 sesiones. La tipología de la propuesta está abierta en cada caso a la decisión que se tome por parte de los tutores/as de la escuela y de la Facultad. Los objetivos del prácticum IV son: - Observar y analizar la realidad educativa del centro de prácticas para implicarse como miembro de la comunidad educativa. - Analizar el proyecto educativo del centro de prácticas para poder diseñar una intervención didáctica de forma fundamentada. - Programar, impartir y evaluar una propuesta didáctica vinculada a una o varias áreas de conocimientos del currículo de la educación primaria. - Reflexionar sobre la práctica docente para ser consciente y tomar decisiones fundamentadas del propio desarrollo profesional.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 112.5 KB

Anglès
6 p, 111.5 KB

Castellà
7 p, 112.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-06-29, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir