Disseny i adaptació curriculars [101685]
Laborda Molla, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Curricular Design and Adaptation
Títol variant: Diseño y adaptación curriculares
Data: 2019-20
Resum: Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. Conèixer el sistema educatiu i l'estructura del currículm per poder establir el marc d'actuació davant les necessitats especifiques d'aprenentatge. 2. Adaptar processos d'ensenyament- aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives específiques de l'alumnat en contextos de diversitat. 3. Explorar diferents alternatives metodològiques per a donar resposta a les necessitats educatives específiques dels alumnes.
Resum: Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. 2. Aptar procesos de enseñanza-aprendizaje para dar respuesta a les necesidades educativas específicas el alumnado en contextos de divesidad. 3. Explorar diferentes alternativas metodológicas para dar respuesta a las necesidades educativas del alumnado.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [1383]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 112.3 KB

Anglès
6 p, 112.1 KB

Castellà
6 p, 110.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-05, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir