Direcció d'Empresa [42660]
Zhou, Minkang
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Business Management
Títol variant: Dirección de Empresa
Data: 2019-20
Resum: Els objectius formatius d'aquest mòdul es centren en els següents aspectes: -Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació. -Formar capacitat crítica i analítica i comprendre què és l'estratègia de negociació i posar de manifest les dificultats que comporta. -Prendre consciència de que la cultura condiciona la negociació i la percepció del seu resultat i la realitat empresarial i la comunicació de les dues parts. -Analitzar els canvis actuals en el pensament de la negociació i donar instruments teòrics i conceptuals adequats per abordar una excel·lent negociació mitjançant la correcta comunicació intercultural. -Explicar el paper de la qualitat professional de negociador en la creació de determinades estratègies empresarials per poder fer anàlisis i reflexió de casos representatius. Desenvolupar diferents teories de l'estratègia de negociació. 1 -Demostrar que coneix i comprèn els principis bàsics de l'estratègia de negociació en l'aplicació dels conceptes teòrics a l'anàlisi i la crítica dels fenòmens culturals i interculturals en la negociació. -Ser capaç de realitzar una autoanàlisi de la seva realitat negociadora personal per comprendre les dificultats de la negociació i com solucionar-les. -Comprendre què és el màrqueting i donar instruments teòrics adequats per poder posar en pràctica les diferents estratègies de màrqueting i conèixer i saber aplicar les diferents estratègies de màrqueting. -Conèixer la realitat de les regions que comporten el triangle d'Espanya, Amèrica llatina i la Xina i les seves possibilitats per entendre el paper que Espanya pot arribar a desenvolupar com a mediador entre la Xina i Amèrica llatina i reconèixer els pros i contres de la triangulació i saber detectar els punts clau que tenen potencial en aquesta relació. -La triangulació Espanya-Amèrica Llatina-Xina es refereix a l'estratègia plantejada en el Pla Marc Àsia-Pacífic de l'any 2000 destinada a promoure els intercanvis comercials bilaterals entre Espanya i Xina aprofitant la important presència d'Espanya a Amèrica Llatina. Amèrica Llatina s'erigeix en un potencial pont per a les empreses espanyoles, que podrien donar un altre salt continental més cap a la Xina. -Espanya es postula com un pont cap a Amèrica Llatina per a les empreses xineses, i Amèrica Llatina com a pont cap a Espanya per a aquestes últimes empreses. En teoria, el primer pont augmentaria la presència espanyola a Xina i els dos restants podrien incrementar la presència de Xina a Espanya. -L'objectiu fonamental d'aquesta assignatura és aprofundir en l'anàlisi de la integració comercial i financera entre Espanya, Amèrica Llatina i Xina, emfatitzant l'estudi de la triangulació entre la Xina, Amèrica Llatina i Espanya.
Resum: Los objetivos formativos de este módulo se centran en los siguientes aspectos: -Poseer y comprender los conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o en la aplicación de ideas, a menudo, en un contexto de investigación. -Formar capacidad crítica y analítica y comprender qué es estrategia de negociación y poner de manifiesto las dificultades que comportan. -Tomar conciencia de que la cultura condiciona la negociación y la percepción de su resultado y la realidad empresarial y la comunicación de ambas partes. -Analizar los cambios actuales en el pensamiento de la negociación y dar instrumentos teóricos y conceptuales adecuados para abordar una excelente negociación mediante la correcta comunicación intercultural. -Explicar el papel de la cualidad profesional de negociador en la creación de determinadas estrategias empresariales para poder hacer análisis y reflexión de casos representativos. Desarrollar distintas teorías de la estrategia de negociación. 1 -Demostrar que conoce y comprende los principios básicos de la estrategia de negociación en la aplicación de los conceptos teóricos al análisis y la crítica de los fenómenos culturales e interculturales en la negociación. -Ser capaz de realizar un autoanálisis de su realidad negociadora personal para comprender las dificultades de la negociación y cómo solventarlas. -Comprender qué es el marketing y dar instrumentos teóricos adecuados para poder poner en práctica las diferentes estrategias de marketing y conocer y saber aplicar las diferentes estrategias de marketing. -Conocer la realidad de las regiones que comportan el triángulo de España, América latinay China y sus posibilidades para entender el papel que España puede llegar a desarrollar como mediador entre China y América latina y reconocer los pros y contras de la triangulación y saber detectar los puntos clave que tienen potencial en esta relación. -La triangulación España-América Latina-China se refiere a la estrategia planteada en el Plan Marco Asia-Pacífico del año 2000 destinada a promover los intercambios comerciales bilaterales entre España y China aprovechando la importante presencia de España en América Latina. -América Latina se erige en un potencial puente para las empresas españolas, que podrían dar otro salto continental más hacia China. -España se postula como un puente hacia América Latina para las empresas chinas, y América Latina como puente hacia España para esas últimas empresas. En teoría, el primer puente aumentaría la presencia española en China y los dos restantes podrían incrementar la presencia china en España. -El objetivo fundamental de esta asignatura es profundizar en el análisis de la integración comercial y financiera entre España, América Latina y China, enfatizando el estudio de la triangulación entre China, América Latina y España.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Unió Europea-Xina: Cultura i Economia [4313666]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Unió Europea-Xina: Cultura i Economia [1136]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 112.1 KB

Anglès
6 p, 111.3 KB

Castellà
7 p, 113.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-05, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir