L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225]
Dooly Owenby, Melinda Ann
Masats Viladoms, Maria Dolors
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Plurilingual Education: Research Trends and Perspectives
Additional title: La Educación Plurilingüe: Tendencias y Perspectivas de Investigación
Date: 2019-20
Abstract: Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracidad i la multimodalitat. Familiaritzar-se amb i comprendre la investigació i la seva aplicació a l'aprenentatge d'idiomes en contextos multilingües. Familiaritzar-se amb i comprendre la investigació i la seva aplicació a la globalització i les habilitats digitals relacionades amb l'aprenentatge d'idiomes.
Abstract: Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. Familiarse con y comprender la investigación y su aplicación al aprendizaje de idiomas en contextos multilingües. Familiarse con y comprender la investigación y su aplicación a la globalización y las habilidades digitales relacionadas con el aprendizaje de idiomas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Recerca en Educació [4313815]
Study plan: Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]



Català
7 p, 134.2 KB

Anglès
7 p, 132.2 KB

Castellà
7 p, 133.8 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-07-05, last modified 2019-09-09



   Favorit i Compartir