La ràdio
Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Resumen: En els darrers anys, el panorama radiofònic català ha patit una gran reestructuració a partir del procés d'atorgament de concessions engegat per la Generalitat el 1998. Les noves llicències atorgades han permès el naixement de cadenes de radio autòctones durant 1999 i això està transformant l'estructura de l'oferta i la demanda. Aquest article se centra en l'anàlisi de l'impacte que el sorgiment de noves ràdios provoca en el sector radiofònic català. L'estudi del consum de radio a Catalunya i de l'evolució de l'audiència així com el finançament de les emissores completen el capítol.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 1997/SGR-00423
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 1999/SGR-00109
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 1997-1999 (Referència de concessió 1997 SGR 00423) i per al període 1999-2001 (Referència de concessió 1999 SGR 00109).
Nota: Capítol d'una obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Capítol de llibre
Materia: Comunicació ; Catalunya ; Ràdio
Publicado en: Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 43-65, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208152


29 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-07-11, última modificación el 2023-10-30



   Favorit i Compartir