Multimèdia i Internet
Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Soto, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Imprint: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Abstract: La consolidació del multimèdia fora de línia i d'Internet durant la segona meitat de la dècada dels noranta ha provocat l'aparició d'una nova àrea de negoci per a les indústries culturals catalanes. En aquest capítol es descriuen les estratègiques que han seguit les empreses catalanes per introduir-se en tots dos sectors i quin ús fan de les diverses tecnologies per a la difusió dels seus continguts. També s'hi aporten dades sobre l'estructura de l'oferta, els continguts disponibles i el consum d'aquests productes i serveis a Catalunya dins del context de l'Estat espanyol i la Unió Europea.
Note: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 1997-1999 (Referència de concessió 1997 SGR 00423) i per al període 1999-2001 (Referència de concessió 1999 SGR 00109).
Note: Capítol d'una obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Note: Número d'acord de subvenció CIRIT/1997/SGR-00423
Note: Número d'acord de subvenció CIRIT/1999/SGR-00109
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Document: bookPart
Subject: Comunicació ; Catalunya ; Multimèdia ; Videojocs ; CD-ROM ; DVD ; Internet
ISBN: 84-699-2574-1
Published in: Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 167-184

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208152


24 p, 2.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2019-07-11, last modified 2020-03-30



   Favorit i Compartir