La imatge en la societat de la informació
Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Casamajó Solé, Gemma, trad.

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Resum: En aquest capítol s'exploren les transformacions i interaccions dins de l'iconosfera, analitzant alguns casos específics d'hibridació semiòtica. Es dedica una atenció especial a la manera com els videoclips reutilitzen els estilemes de les arts visuals d'avantguarda. La imatge digital també mereix una reflexió, i se n'examinen les característiques tècniques i les aplicacions que té en els videojocs, la cinematografia i la manipulació de documents. La circulació de pornografia a la Xarxa i els reptes culturals de la globalització dels mitjans completen el capítol.
Nota: Número d'acord de subvenció CIRIT/1997/SGR-00423
Nota: Número d'acord de subvenció CIRIT/1999/SGR-00109
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 1997-1999 (Referència de concessió 1997 SGR 00423) i per al període 1999-2001 (Referència de concessió 1999 SGR 00109).
Nota: Capítol d'una obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bookPart
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Imatge ; Videoclips
ISBN: 84-699-2574-1
Publicat a: Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 321-328

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208152


14 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-07-11, darrera modificació el 2019-07-29



   Favorit i Compartir