La figura del Dircom : su importancia en el modelo de comunicación integral
Morales Serrano, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Enrique, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: The concept of the Dircom. His importance in the model of integral communication
Data: 2007
Resum: Este artículo aborda la función del Dircom, ejecutivo responsable de la comunicación tanto de empresas como de instituciones y su implicación en la consolidación en estos últimos años del modelo de comunicación integral. Partiendo de una visión holística de la dirección de comunicación, la figura del Dircom contribuye a gestionar de manera coherente y homogénea las tres áreas que abarca el modelo de comunicación integral: comunicación de marketing/comercial, comunicación corporativa/institucional y la comunicación interna.
Resum: This article approaches the function of the Dircom, an executive responsible for the communication of both companies and institutions and his implication in the consolidation in the latter years of the model of integral communication. From a holistic point of view of the communication management, the concept/role of the Dircom helps to manage, in a coherent and homogeneous way, the three areas that involve the model of integral communication: communication marketing , institutional communication and internal communication.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Dircom ; Organització ; Comunicació integral ; Direcció de comunicació ; Organización ; Comunicación integral ; Dirección de comunicación ; Organization ; Integral communication ; Communication management
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 83-93, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/74256


11 p, 475.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-10-31, darrera modificació el 2024-10-25



   Favorit i Compartir