Primera llengua estrangera II, anglès [101182]
Anderson, Jane
Jones, Samuel
Kubas, Ewa
Ortega Fernández, Eric
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: First Foreign Language II, English
Additional title: Primera lengua extranjera II, inglés
Date: 2019-20
Abstract: L'objectiu principal del curs és permetre que l'alumne segueixi adquirint tant els coneixements lingüístics específics del sector turístic com altres de caire més general perquè pugui assolir el més ampli ventall de coneixement possible i, al final dels seus estudis, acreditar el nivell B2 si està cursant el Grau de Turisme o acreditar el nivell C1 si està cursant el Grau de Turisme en Anglès. A més, es desenvolupen competències comunicatives, tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que durant aquest segon curs l'alumne haurà de millorar la capacitat de: Mantenir converses en diversos contextos. Descriure persones, llocs, sentiments. Narrar fets relacionats amb l'experiència personal, situacions i fets. Entendre textos adreçats a un públic ampli. Contestar qüestionaris o formularis. Entendre i redactar missatges diversos. Entendre la informació d'una selecció de textos orals i escrits. Resumir la informació procedent de textos orals i escrits. Llegir i escriure cartes i correus electrònics informals i formals. 1 Llegir i escriure cartes i correus electrònics informals i formals. Habilitats Desenvolupar el grau de precisió (en gramàtica, pronunciació, ús del lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs) tant en l'expressió escrita com en l'oral. Desenvolupar estratègies i habilitats per comprendre textos escrits i orals reals. Desenvolupar estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. Desenvolupar la capacitat per funcionar lingüísticament de manera eficient i amb seguretat en l'àmbit del turisme i de les situacions quotidianes. Fer servir el material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: diccionaris, gramàtiques, llibres de text o d'exercicis, etc.
Abstract: The main objective of the second course is to continue enabling students to consolidate and widen their range of knowledge, including English pertinent to the tourism sector and of a more general nature so that they can accredit a B2 level at the end of their studies if they are studying the Tourism degree, and a C1 if they are studying Tourism in English. During this second course students should further develop the capacity to: Follow the discourse of conferences, debates and more informal interactions. Maintain conversations in formal and informal register, correctly interpreting the interjections of other speakers. Participate in debates and discussions on issues of general interest or specifically related to tourism using the standard language for either type of communication (using correct vocabulary, giving examples, etc. ). Relate facts or events experienced personally or reported by others. Convey feelings, express needs or give instructions without difficulty. Write emails in formal (requests for information, etc. ) and informal contexts (emails to acquaintances, 1 Write emails in formal (requests for information, etc. ) and informal contexts (emails to acquaintances, etc. ). Produce texts about actions, trips and events - chronologically arranged with clear, concise descriptions of the most relevant aspects. Create a promotional brochure for a tourism destination.
Abstract: El objetivo principal del curso es permitir que el alumno adquiera tanto los conocimientos lingüísticos específicos del sector turístico como otros de carácter más general para que, al final de sus estudios, pueda acreditar el nivel B2 si está cursando el Grado de Turismo o acreditar el nivel C1 si está cursando el Grado de Turismo en inglés. Además, se desarrollan competencias comunicativas, tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que durante este segundo curso el alumno deberá desarrollar la capacidad de: Mantener conversaciones en diversos contextos. Describir personas, lugares, sentimientos. Narrar hechos y situaciones relacionadas con la experiencia personal. Entender textos dirigidos a un público amplio. Contestar cuestionarios o formularios. Entender y redactar mensajes diversos. Entender la información de una selección de textos orales o escritos. Resumir la información procedente de textos orales o escritos. Leer y escribir cartas y correos electrónicos informales y formales. 1 Leer y escribir cartas y correos electrónicos informales y formales. Habilidades Desarrollar el grado de precisión (en gramática, pronunciación, uso del léxico, registro, etc. ) y fluidez (velocidad en la producción, habilidad para expresar ideas y desarrollar el discurso) tanto en la expresión escrita como en la oral. Desarrollar estrategias y habilidades para comprender textos escritos y orales reales. Desarrollar estrategias para continuar aprendiendo de forma autónoma fuera del aula. Desarrollar la capacidad para funcionar lingüísticamente de manera eficiente y con seguridad en el ámbito del turismo y de las situaciones cotidianas. Manejar el material de consulta necesario para el aprendizaje de lenguas:diccionarios, gramáticas, libros de texto o de ejercicios, etc.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]



Català
9 p, 144.5 KB

Anglès
8 p, 140.9 KB

Castellà
9 p, 144.7 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-07-12, last modified 2019-07-26



   Favorit i Compartir