Sociologia i psicologia del turisme [101226]
Rodríguez Quipusco, Karen
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Sociology and Psychology of Tourism
Títol variant: Sociología y psicología del turismo
Data: 2019-20
Resum: Argumentar de manera crítica i reflexiva els trets que envolten el fenomen turístic a escala global i local. Detectar els factors d'àmbit social i cultural que impliqui el turisme. Conèixer l'aportació de les ciències socials i humanes per desenvolupar context crític a la comprensió de les vessants de l'activitat turística del segle XXI. Observar, analitzar i adoptar una visió holística sobre els models interpretatius del turisme. Comprendre les característiques i les motivacions de l'ésser humà com a consumidor turístic.
Resum: Argumentar de manera crítica y reflexiva los rasgos que rodean el fenómeno turístico a escala global y local. Detectar los factores de ámbito social y cultural que implique el turismo. Conocer la aportación de las ciencias sociales y humanas para aplicar contexto crítico a la comprensión de las vertientes de la actividad turística del S. XXI. Observar, analizar y adoptar una visión holística sobre los modelos interpretativos del turismo. Comprender las características y las motivaciones del ser humano como consumidor turístico.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Turisme [2500894]
Pla d'estudis: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 104.1 KB

Anglès
4 p, 103.7 KB

Castellà
4 p, 103.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir