visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I |
Títol variant: | Teaching Knowledge of the Natural and Social Environment in Early Childhood Education I |
Títol variant: | Didáctica del conocimiento del medio natural y social en educación infantil I |
Data: | 2019-20 |
Resum: | Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. Per això des de la concepció fins l'aplicació a l'aula de l'assignatura, les dues àrees treballen en base a una estructura interdisciplinària. La "Didàctica del Coneixement del Medi social i Natural I" constitueix una assignatura que es proposa reflexionar sobre els fonaments de l'àrea de descoberta de l'entorn a l'educació infantil tot establint vincles amb les disciplines culturals de referència com són la didàctica de les ciències experimentals i de les ciències socials. Es pretén així desenvolupar criteris didàctics basats en un coneixement del currículum de l'àrea de descoberta de l'entorn, de les teories, models i principis sobre l'ensenyament i aprenentatge a l'educació infantil, i sobre una concepció del món natural i social orientada a la sostenibilitat. Objectius formatius: 1. Identificar i valorar les aportacions de les ciències experimentals i de les ciències socials com a àmbits culturals de la societat occidental i la seva rellevància en l'educació. 2. Identificar les característiques d'una programació escolar i d'aula que incorpora la complexitat en el marc de l'Educació per a la sostenibilitat, la igualtat d'oportunitats, la coeducació i la ciudadania global. 3. Analitzar el currículum d'educació infantil corresponent a l'àrea de descoberta de l'entorn. 1 3. Analitzar el currículum d'educació infantil corresponent a l'àrea de descoberta de l'entorn. 4. Conèixer les teories més rellevants, models i principis de l'ensenyament i aprenentatge de les ciències experimentals i de les ciències socials a l'educació infantil. 5. Analitzar situacions didàctiques diverses que es donen a l'escola infantil i identificar-ne les finalitats i els continguts de ciències experimentals i de ciències socials que s'hi treballen, tot valorant-ne la seva adequació. |
Resum: | Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica espe La "Didáctica del Conocimiento del Medio social y Natural Y" constituye una asignatur Objetivos formativos: 1. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias experimentales y de las ciencia 2. Identificar las características de una programación escolar y de aula que incorpora 3. Analizar el currículo de educación infantil correspondiente al área de descubrimient 4. Conocer las teorías más relevantes, modelos y principios de la enseñanza y aprend 5. Analizar situaciones didácticas diversas que se dan en la escuela infantil e identific. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Educació Infantil [2500797] |
Pla d'estudis: | Grau en Educació Infantil [847] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 7 p, 118.1 KB |
Anglès 7 p, 117.4 KB |
Castellà 7 p, 117.0 KB |