Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088]
Simarro Rodriguez, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Laboratory and Virtuality in Primary Education
Título variante: Laboratorio y virtualidad en educación primaria
Fecha: 2019-20
Resumen: L'assignatura "Laboratori i Virtualitat" té com a objectius d'aprenentatge que es estudiants participants, al final del curs, siguin capaços de: 1. Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. ). 2. Comprendre les característiques del treball experimental dins l'Educació Primària i la forma com aquest es pot recolzar amb diferents TIC. 3. Incorporar les TIC en l'activitat científica escolar, integrant-les de forma transversal en la planificació docent. 4. Identificar els aspectes didàctics positius i negatius de cada TIC. 5. Aportar reflexions entorn als canvis didàctics que suposa introduir les TIC a l'Educació Primària. 6. Adquirir criteris per seleccionar, utilitzar i dissenyar entorns virtuals afavoridors de l'educació científica i de les seves habilitats (exploració, observació, classificació, predicció, control de variables, etc. ). 7. Familiaritzar-se amb les tencologies creatives com a recursos per a treballar continguts de tecnologia a primària.
Resumen: La asignatura "Laboratori i Virtualitat" tiene como objetivos de aprendizaje que los estudiantes particpantes, al final del curso, sean capaces de: 1. Conocer y manejar las TIC para la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que existen en la actualidad (herramientas virtuales, aparatos digitales, tecnología móvil, etc. ). 2. Comprender las características del trabajo experimental en la Educación Primaria y la forma como este se puede apoyar con diferentes TIC. 3. Incorporar las TIC en la actividad científica escolar, integrándolas de forma transversal en la planificación docente. 4. Identificar los aspectos didácticos positivos y negativos de cada TIC. 5. Aportar reflexiones en torno a los cambios didácticos que supone introducir las TIC en la Educación Primaria. 6. Adquirir criterios para seleccionar, utilizar y diseñar entornos virtuales favorecedores de la educación científica y de sus habilidades (exploración, observación, clasificación, predicción, control de variables, etc. ). 7. Familiarizarse con las tecnologías creativas como recursos para trabajar contenidos de tecnología en primaria.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896]



Català
4 p, 105.2 KB

Anglès
4 p, 104.0 KB

Castellà
4 p, 105.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2020-01-18



   Favorit i Compartir