Màrqueting II [102352]
Eusebio, Rossano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Marketing II
Fecha: 2019-20
Resumen: El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. Una formació en gestió comercial i màrqueting és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Administració i Direcció d'Empreses cap a empreses de tots els sectors productius. És també important pels graduat en Economia per a tenir una visió global del funcionament de l'àrea de màrqueting de l'empresa. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Els coneixements de màrqueting s'adquireixen a través de 2 assignatures obligatòries: màrqueting I i màrqueting II. Aquestes dues assignatures són obligatòries de tercer curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura en particular proporciona a l'alumne una formació integral a l'àmbit del màrqueting operatiu, ja que l'alumne ha adquirit els conceptes bàsics del màrquieting estratègic a l'assignatura màrqueting I Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: - Formular estratègies comercials competitives. - Interrelacionar les decisions comercials amb la resta d'àrees funcionals de l'empresa - Decidir els diferents elements que configuren un pla de màrqueting i valorar les interaccions que es produeixen entre ells.
Resumen: El marketing representa una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de empresas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión del departamento de marketing y del departamento de la Dirección comercial. Una formación en gestión comercial y marketing es necesaria para una correcta inserción laboral de un graduado en Administración y Dirección de Empresas hacia empresas de todos los sectores productivos. Es también importante para los graduados en Economía para tener una visión global del funcionamiento del área de marketing de la empresa. En todas estas situaciones el alumno tendrá que tener una visión amplia de la gestión empresarial para llevar a cabo su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Los conocimientos de marketing se adquieren a través de 2 asignaturas obligatorias: marketing I y marketing II. Estas dos asignaturas son obligatorias de tercer curso donde el alumno ya ha adquirido previamente una formación base de empresa. Esta asignatura en particular proporciona al alumno una formación integral en el ámbito del marketing operativo, puesto que el alumno ha adquirido los conceptos básicos del marketing estratégico en la asignatura marketing I. Al finalizar el curso el alumno tiene que ser capaz de: − Formular estrategias comerciales competitivas. − Interrelacionar las decisiones comerciales con el resto de áreas funcionales de la empresa. − Decidir los diferentes elementos que configuran un plan de marketing y valorar las interacciones que se producen entre ellos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Economia [2501573] ; Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Plan de estudios: Grau en Economia [1407] ; Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Grau en Economia [952]



Català
6 p, 110.0 KB

Anglès
5 p, 108.0 KB

Castellà
6 p, 109.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2019-09-09



   Favorit i Compartir