Visió per Computador [102784]
Lumbreras Ruíz, Felipe
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Computer Vision
Título variante: Visión por Computador
Fecha: 2019-20
Resumen: L'assignatura de Visió per Computador s'emmarca dins de la menció de "Computació" amb les assignatures de "Coneixement, Raonament i Incertesa", "Aprenentatge Computacional" i "Robòtica, Llenguatge i Planificació" que formen part de la matèria anomenada Sistemes cognitius. Per tant, la seva temàtica està relacionada amb l'assignatura d'Intel·ligència Artificial de segon curs. Els objectius de l'assignatura es poden resumir en: Coneixements: Conèixer, entendre i saber modelar l'adquisició d'imatges mitjançant una càmera. Entendre el fenomen de la percepció visual humana. Descriure i relacionar les fases en què es divideix la solució a un problema d'anàlisi d'imatges. Identificar els avantatges i inconvenients dels algorismes de visió per computador que s'expliquen. Resoldre problemes reals relacionats amb tècniques de visió per trobar una solució. Entendre el resultat i les limitacions de les tècniques de visió en diferents casos d'estudi. Saber escollir l'algorisme de processament d'imatges més adient per solucionar una tasca donada. Saber escollir les tècniques de visió per computador més adequades per solucionar problemes contextualitzats. Habilitats: Reconèixer les situacions en les quals l'aplicació d'algorismes de visió per computador pot ser adient 1 Reconèixer les situacions en les quals l'aplicació d'algorismes de visió per computador pot ser adient per solucionar un problema. Analitzar el problema a resoldre i dissenyar la solució òptima aplicant les tècniques apreses. Redactar documents tècnics relacionats amb l'anàlisi i la solució d'unproblema. Programar els algorismes bàsics per solucionar els problemes proposats. Avaluar els resultats de la solució implementada i valorar les possibles millores. Defensar i argumentar les decisions preses en la solució dels problemes proposats.
Resumen: La asignatura de Visión por Computador se enmarca dentro de la mención de "Computación" con las asignaturas de "Conocimiento, Razonamiento e Incertidumbre", "Aprendizaje Computacional" y "Robótica, Lenguaje y Planificación" que forman parte de la materia llamada sistemas cognitivos. Por lo tanto, su temática está relacionada con la asignatura de Inteligencia Artificial de segundo curso. Los objetivos de la asignatura se pueden resumir en: Conocimientos: Cononocer, entender y saber modelar la adquisición de imágenes mediante una cámara. Entender el fenómeno de la percepción visual humana. Describir y relacionar las fases en que se divide la solución a un problema de análisis de imágenes. Identificar las ventajas e inconvenientes de los algoritmos de visión por computador que se explican. Resolver problemas reales relacionados con técnicas de visión para encontrar una solución. Entender el resultado y las limitaciones de las técnicas de visión en diferentes casos de estudio. Saber escoger el algoritmo de procesamiento de imágenes más adecuado para solucionar una tarea dada. Saber elegir las técnicas de visión por computador más adecuadas para solucionar problemas contextualizados. Habilidades: Reconocer las situaciones en las que la aplicación de algoritmos de visión por computador puede ser 1 Reconocer las situaciones en las que la aplicación de algoritmos de visión por computador puede ser adecuada para solucionar un problema. Analizar el problema a resolver y diseñar la solución óptima aplicando las técnicas aprendidas. Redactar documentos técnicos relacionados con el análisis y la solución de un problema. Programar los algoritmos básicos para solucionar los problemas propuestos. Evaluar los resultados de la solución implementada y valorar las posibles mejoras. Defender y argumentar las decisiones tomadas en la solución de los problemas propuestos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Grau en Enginyeria Informàtica [958]



Català
7 p, 131.7 KB

Anglès
7 p, 107.3 KB

Castellà
7 p, 130.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2019-07-26



   Favorit i Compartir