Economia Aplicada i de l'Empresa [103140]
Viladomiu Canela, Lourdes
Roca Sagalés, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Applied Economics and Business
Additional title: Economía Aplicada y de la Empresa
Date: 2019-20
Abstract: Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. El contingut de l'assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere. Els objectius formatius de l'assignatura es poden sintetitzar en els següents punts: 1. Tenir els coneixements teòrics bàsics de la micro i macroeconomia 2. Conèixer el funcionament dels mecanismes de mercat (oferta, demanda) en diferents contextos 3. Demostrar l'adquisició dels coneixements a través de l'expressió escrita i oral.
Abstract: Se trata de una asignatura de primer curso, primer semestre, por tanto, de formación básica. La asignatura proporciona los instrumentos básicos del análisis económico que deben permitir analizar y entender el funcionamiento de las economías de mercado, poniendo énfasis en el comportamiento de las empresas y en las diferentes estructuras de mercado. El contenido de la asignatura será sensible a los aspectos relacionados con la perspectiva de género. Los objetivos formativos de la asignatura se pueden sintetizar en los siguientes puntos: 1. Adquirir los conocimientos teóricos básicos de la micro y macroeconomía 2. Conocer el funcionamiento de los mecanismos de mercado (oferta, demanda) en diferentes contextos 3. Demostrar la adquisición de los conocimientos a través de la expresión escrita y oral.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.1 KB

Anglès
4 p, 99.0 KB

Castellà
4 p, 99.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-12, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir