Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578]
Escobar Urmeneta, Cristina
Corredera Capdevila, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Primary Education
Títol variant: Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) en la educación primaria
Data: 2019-20
Resum: INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. En aquesta assignatura els futurs docents aprendran els principis bàsics dels programes d'aprenentage integrat amb vocació democratitzadora. A dissenyar i seleccionar materials i activitats adequades al currículum català, i a identificar i analitzar els trets característics de bones pràctiques docents en aules AICLE. 1 Cal remarcar que l'assignatura és en si mateixa una assignatura AICLES (AICLE a l'educació superior) amb un doble focus en la millora de (a) la competència comunicativa general i la competència interactiva docent (guanyar eficàcia en l'ús de l'anglès fluït, correcte i entenedor en tot tipus de situacions relacionades amb la docència de i en anglès) i (b) les competències professionals de les futures mestres com a mestres amb un perfil especialitzat en l'ensenyament de i en l'anglès.
Resum: Esta asignatura tiene como objetivo que las futuras maestras se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. En esta asignatura las futuras docentes aprenderán los principios básicos de los programas de aprendizaje integrado con vocación democratizadora; a diseñar y seleccionar materiales y actividades conformes al currículo catalán, y a identificar y analizar los rasgos característicos de buenas prácticas docentes en aulas AICLE. Hay que subrayar que la asignatura es en sí misma una asignatura AICLES (AICLE en educación superior) con un doble foco en la mejora de (a) la competencia comunicativa general y la competencia interactiva docente (ganar eficacia en el uso del inglés fluido, correcto y entendedor en todo tipo de situaciones 1 docente (ganar eficacia en el uso del inglés fluido, correcto y entendedor en todo tipo de situaciones relacionadas con la docencia del inglés y en inglés) y (b) las competencias profesionales de las futuras maestras con un perfil especializado en la enseñanza del inglés y en inglés.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
14 p, 145.6 KB

Anglès
13 p, 140.6 KB

Castellà
14 p, 145.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-12, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir