Màrqueting [103735]
Oller Nogués, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Marketing
Data: 2019-20
Resum: OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. Consolidar els coneixements del Màrqueting operatiu: Producte, preu, comunicació i comercialització. En especial incidència en el Màrqueting On-line 4. Assenyalar els principals components d'un pla de Màrqueting.
Resum: OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. Consolidar los conocimientos del Marketing operativo: Producto, precio, comunicación y comercialización. Con especial incidencia en el Marketing Online 4. Señalar los principales componentes de un plan de Marketing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà.
Titulació: Direcció Hotelera [2502904]
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera [1214]



Català
5 p, 104.3 KB

Anglès
4 p, 101.9 KB

Castellà
5 p, 103.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-12, darrera modificació el 2020-01-16



   Favorit i Compartir