Gestió dels Recursos Humans en la Indústria Hotelera [103745]
Ruiz Lozano, Maria Dolores
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Human Resources Management in the Hotel Industry
Título variante: Gestión de los Recursos Humanos en la Industria Hotelera
Fecha: 2019-20
Resumen: Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de manejar -des de un punt de vista gerencial- la Gestió de Recursos Humans per Competències, pel que haurà de: 1. - Conèixer diversos conceptes teòrics, tant referents a Polítiques de Personal (Selecció de Personal, Formació, Avaluació, Planificació, etc. ), com relacionats amb la Direcció de Persones (Lideratge, Motivació, Comunicació, etc. ). 2. - Adquirir mitjançant la pràctica diverses destreses per a la pràctica en un futur proper. 3. - Reflexionar i sensibilitzar-se davant de característiques pròpies, per a ser conscients de les pròpies habilitats, que li permetin portar a terme aquesta activitat. Tanmateix, haurà de conèixer quina és la funció de l'actual Direcció de Personal -integrada a una organització- tant per donar resposta a les necessitats de l'organització (empresa) com a les persones que la integren. Al temps, es reflexiona sobre les possibles aportacions que es poden fer des de l'Àrea de Recursos Humans en la formació per la sostenibilitat, facilitant espais que permetin buscar solucions a possibles conflictes que surten en les relacions societat - naturalesa.
Resumen: Al finalizar la asignatura el alumno tendrá que ser capaz de manejar, desde un punto de vista gerencial, la Gestión de Recursos Humanos por Competencias, para lo que tendrá que: 1. - Conocer diversos conceptos teóricos, tanto referentes a Políticas de Personal (Selección de Personal, Formación, Evaluación, Planificación, etc. ), como relacionados con la Dirección de Personas (Liderazgo, Motivación, Comunicación, etc. ). 2. - Adquirir mediante la práctica diversas destrezas para poder utilizarlas de manera efectiva en un futuro próximo. 3. - Reflexionar y sensibilizarse ante características propias, a fin de ser conscientes de las propias habilidades, que le permitirán llevar a cabo esta actividad. Asimismo, tendrá que conocer cuál es la función de la actual Dirección de Personal, integrada a una organización, tanto para dar respuestas a las necesidades de la organización (empresa) como a las personas que la integran. Al tiempo se reflexiona sobre las posibles aportaciones que se puede hacer desde al Área de Recursos Humanos en la formación para la sostenibilidad, facilitando espacios que permita buscar soluciones a posibles conflictos que surjan en las relaciones sociedad - naturaleza.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Direcció Hotelera [2502904]
Plan de estudios: Grau en Direcció Hotelera [1214]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.6 KB

Anglès
5 p, 102.8 KB

Castellà
5 p, 104.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir