Comercialització Electrònica en el Sector Hoteler [103781]
Ruiz Aguado, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: E-Commerce in the Hotel Sector
Títol variant: Comercialización Electrónica en el Sector Hotelero
Data: 2019-20
Resum: L'assignatura pretén dotar a l'alumne de quart curs del Grau en Direcció Hotelera les habilitats informàtiques necessàries per desenvolupar la seva feina dins de les empreses del sector hoteler treballant amb el sistema de distribució global Amadeus i aprenent diferents tècniques per gestionar les xarxes socials i el màrqueting online. L'enfocament de l'assignatura és molt pràctic i es pretén que els continguts teòrics s'apliquin en forma d'exercicis i estudis de cas. Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: Conèixer el funcionament bàsic de l'aplicació d'hotels d'Amadeus. Analitzar les accions d'un community manager i desenvolupar una estratègia de màrqueting adequada a les xarxes socials. Conèixer com organitzar una campanya de màrqueting online amb els recursos disponibles. Adquirir agilitat amb els suports informàtics propis del sector turístic. Desenvolupar una capacitat d'aprenentatge de forma autònoma. Tenir capacitat d'auto avaluar els coneixements adquirits. Treballar amb les tècniques de comunicació a tots els nivells.
Resum: La asignatura pretende dotar al alumno de cuarto curso del Grado en Dirección hotelera de las habilidades informáticas y comunicativas necesarias para comercializar productos turísticos trabajando algunas aplicaciones del Sistema de Reservas Amadeus y conociendo técnicas de gestión de las redes sociales y del marketing online. El enfoque de la asignatura es muy práctico y se pretende que los contenidos teóricos se apliquen en forma de ejercicios y estudio de casos. Al finalizar la asignatura el alumno deberá ser capaz de: Conocer el funcionamiento de la aplicación de hoteles de Amadeus (Sistema global de distribución). Analizar las acciones de un community manager y desarrollar una estrategia de comercialización a través de las redes sociales. Saber planificar una campaña de marketing online con los recursos disponibles de la empresa Adquirir agilidad con los soportes informáticos propios del sector turístico. Desarrollar una capacidad de aprendizaje autónoma. Tener capacidad de autoevaluar los conocimientos adquiridos. Trabajar con las técnicas de comunicación en todos los niveles.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà.
Titulació: Direcció Hotelera [2502904]
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera [1214]



Català
4 p, 105.0 KB

Anglès
4 p, 111.3 KB

Castellà
4 p, 103.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-12, darrera modificació el 2019-09-20



   Favorit i Compartir