Tercera Llengua Estrangera I (Xinès) [104138]
Anderson, Jane
Viladiu Illanas, Pau
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Third Foreign Language I (Chinese)
Título variante: Tercera Lengua Extranjera I (Chino)
Fecha: 2019-20
Resumen: L'estudiant adquireix tot un seguit de coneixements lingüístics i a més, desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'expressió escrita, de manera que al final d'aquest primer curs és capaç de: 1. Reconèixer i escriure els traços bàsics dels caràcters xinesos. 2. Conèixer el sistema fonològic xinès i discriminar-ne els sons propers. 3. Conèixer el pinyin (el sistema de transcripció del xinès) i relacionar-lo amb els fonemes que representa. 4. Comunicar-se en situacions senzilles relacionades amb la vida quotidiana. 5. Emprar fórmules de cortesia adequades en situacions formals. 6. Saber fer presentacions d'un mateix en xinès, així com dels membres de la família. 7. Assimilar la comunicació bàsica per telèfon. 8. Saber indicar direccions en xinès. 9. Comprendre textos breus relacionats amb l'àmbit del turisme (informació personal, nacionalitats, una carta de begudes, etc. ). 10. Conèixer patrons culturals propis de la cultura xinesa amb especial rellevància en l'àmbit del turisme. 11. Adquirir coneixements bàsics sobre la comunicació intercultural i el tracte a la gent d'origen xinès. 1 Objectius d'habilitats Al final del curs, l'estudiant ha d'haver aconseguit el següent: 1. Començar a desenvolupar un grau de precisió (en la construcció de les frases, pronunciació, ús del lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs) tant en l'expressió escrita com en l'oral. 2. Aprendre estratègies i habilitats per comprendre textos escrits i orals reals senzills. 3. Guanyar estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. 4. Desenvolupar la capacitat de funcionar lingüísticament de manera eficient en l'àmbit de les situacions quotidianes conegudes. 5. Aprendre a utilitzar material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: diccionaris, llibres de text o d'exercicis, recursos en línia per a la pràctica de la pronunciació o de l'escriptura, etc.
Resumen: El estudiante adquiere una serie de conocimientos lingüísticos y además, desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la expresión escrita, de forma que al final de este primer curso será capaz de: 1. ReConocer y escribir los trazos básicos de los caracteres chinos. 2. Conocer el sistema fonológico chino y discernir entre sonidos cercanos. 3. Conocer el pinyin (el sistema de transcripción del chino) y relacionarlo con las formas que representa. 4. Comunicarse en situaciones sencillas relacionadas con la vida cotidiana. 5. Utilizar fórmulas de cortesía adecuadas en situaciones formales. 6. Saber presentarse a uno mismo en chino, así como a los miembros de la familia. 7. Asimilar la comunicación básica por teléfono. 8. Saber dar direcciones en chino. 9. Comprender textos breves relacionados con el ámbito del turismo (información personal, nacionalidades, una carta de bebidas, etc. ). 10. Conocer patrones culturales propios de la cultura china con especial relevancia en el ámbito del turismo. 11. Adquirir conocimientos básicos sobre la comunicación intercultural y el trato con la gente de origen chino. 1 Objetivos de habilidades A final de curso, el estudiantee debe haber conseguido lo siguiente: 1. Comenzar a desarrollar un grado deprecisión (en la construcción de las frases, pronunciación,uso del léxico, registro, etc. ) y fluidez (velocidad en la producción, habilidad para expresar ideas y desarrollar el discurso) tanto en la expresión escrita como la oral. 2. Aprender estrategias y habilidades para comprender textos escritos y orales sencillos. 3. Ganar estrategias para continuar aprendiendo de forma autónoma fuera del aula. 4. Desarrollar la capacidad de funcionar lingüísticamente de forma eficiente en el ámbito de las situaciones cotidianas conocidas. 5. Aprender a utilizar el material de consulta necesario para el aprendizaje de idiomas: diccionarioos, libros de texto o de ejercicios, recursos en línea para la práctica de la pronunciación de la escritura, etc.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Direcció Hotelera [2502904]
Plan de estudios: Grau en Direcció Hotelera [1214]



Català
7 p, 123.6 KB

Anglès
6 p, 121.0 KB

Castellà
7 p, 122.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2019-11-28



   Favorit i Compartir