Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142]
Cambra Verges, Cristina
Miranda Codina, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Dyslalias and Disfluencies Assessment and Intervention
Título variante: Dislalias y disfemias: valoración e intervención
Fecha: 2019-20
Resumen: En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Resumen: Cuando finalice la asignatura, el estudiante será capaz de evaluar los problemas evolutivos que puedan presentarse relacionados con el habla y la fluidez verbal, así como proponer un programa de intervención logopédica consecuente.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [1383]



Català
4 p, 103.8 KB

Anglès
4 p, 102.9 KB

Castellà
4 p, 103.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2020-02-27



   Favorit i Compartir