Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Castelló Tarrida, Antoni
Miranda Codina, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Communication and Spoken Language in Inclusive Schools
Título variante: Comunicación y lenguaje oral en la escuela inclusiva
Fecha: 2019-20
Resumen: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula.
Resumen: 1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. 4. Dotar al/a la logopeda del conocimiento necesario para guiar a las/los maestras/os en la detección de posibles necesidades. 5. Ofrecer estrategias al profesorado para mejorar las interacciones en el aula.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [1383]



Català
4 p, 99.4 KB

Anglès
4 p, 100.1 KB

Castellà
4 p, 99.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-19, última modificación el 2020-01-16



   Favorit i Compartir