Gestió de projectes i equips humans [101859]
Vecino Cubero, Juan Miguel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Additional title: Management of Projects and Human Teams
Additional title: Gestión de proyectos y equipos humanos
Date: 2019-20
Abstract: • Adquirir un nivell suficient de comprensió de les fases, mètodes i avaluació de projectes i de la seva aplicació pràctica. • Tenir la capacitat de, a partir d'un conjunt suficient de dades, definir el projecte, les principals fites i les possibles contingències. • Conèixer les principals eines de gestió, execució, seguiment i avaluació de projectes. • Distingir els trets fonamentals que diferencien els equips de treball dels grups de treball. • Adquirir el coneixement teòric de les bases del lideratge efectiu, les habilitats directives i la comunicació eficaç en les organitzacions. • Aprendre els principals aspectes que configuren un equip de treball d'alt rendiment i com es poden aplicar en diferents situacions, entorns i circumstàncies. • Tenir una visió panoràmica i crítica de les diferents visions, teories i models sobre la motivació i la conducta en les organitzacions. • Desenvolupar una actitud col·laborativa, creativa i proactiva davant la resolució de problemes així com un esperit crític positiu. • Desenvolupar la recerca de solucions 'no convencionals' a problemes complexos i aconseguir un aproximació holística i integral als reptes organitzatius derivats de la gestió de projectes i de la gestió de persones.
Abstract: Adquirir un nivel suficiente de comprensión de las fases, métodos y evaluación de proyectos y de su aplicación práctica. Tener la capacidad de, a partir de un conjunto suficiente de datos, definir el proyecto, los principales hitos y las posibles contingencias. Conocer las principales herramientas de gestión, ejecución, seguimiento y evaluación de proyectos. Distinguir los rasgos fundamentales que diferencian los equipos de trabajo de los grupos de trabajo. Adquirir el conocimiento teórico de las bases del liderazgo efectivo, las habilidades directivas y la comunicación eficaz en las organizaciones. Aprender los principales aspectos que configuran un equipo de trabajo de alto rendimiento y cómo se pueden aplicar en diferentes situaciones, entornos y circunstancias. Tener una visión panorámica y crítica de las diferentes visiones, teorías y modelos sobre la motivación y la conducta en las organizaciones. Desarrollar una actitud colaborativa, creativa y proactiva ante la resolución de problemas así como un espíritu crítico positivo. Desarrollar la búsqueda de soluciones 'no convencionales' a problemas complejos y conseguir un aproximación holística e integral a los retos organizativos derivados de la gestión de proyectos y de la gestión de personas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà.
Studies: Prevenció i Seguretat Integral [2502501]
Study plan: 1437 [1437]



Català
4 p, 104.5 KB

Anglès
4 p, 103.8 KB

Castellà
5 p, 105.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-07-19, last modified 2020-01-16



   Favorit i Compartir