Gestió i Administració de les Tecnologies de la Informació [102160]
Verge Mestre, Xavier
Izaga Martinez, Ignacio
Salabert Parramon, Ramon
Yelamos Rebolledo, Mario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Information Technologies Management
Títol variant: Gestión y Administración de las Tecnologías de la Información
Data: 2019-20
Resum: Liderar processos de canvi en la gestió i provisió de serveis a la societat. Emprendre idees i solucions per Empreses que siguin generadores de propostes eficients en la manera de proveir els serveis. Posar el client com element central dels processos. Visualitzar les organitzacions incorporant estratègies digitals. Conèixer les estratègies i marcs de referència en la gestió del serveis de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, i tenir la base suficient com per poder donar suport a la implementació d'una estratègia de servei en empreses i altres organitzacions. Vectors Clau que hem de dominar Fomentar l'activitat emprenedora Entendre la innovació com una filosofia de vida Aprofundir en el coneixement i l'ús apropiat de les eines digitals Posar el focus en la qualitat del servei i l'atenció al client Impulsar el talent i potenciar el treball en equip de les persones talentoses Ser capaç de liderar implementacions tecnològiques digitals en els negocis Modular estructures de pensament que siguin flexibles i rapides per adaptar-se als canvis Cercar nous camins per proveir solucions rapides a problemes inesperats Liderar processos de canvi en la gestió i 1 Liderar provisióprocessos de serveisdeacanvi en la gestió i la societat . -que Emprendre siguin idees i solucions generadores de per Empreses propostes eficients en la manera de proveir els serveis. . -processos Posar el client com element central dels . -estratègies Visualitzardigitals les organitzacions incorporant . -les Gestionar dades. la seguretat i privacitat en l'ús de.
Resum: Objetivos Liderar procesos de cambio en la gestión y provisión de servicios a la sociedad. Emprender ideas y soluciones para Empresas que sean generadoras de propuestas eficientes en la manera de proveer los servicios. Poner el cliente como elemento central de los procesos. Visualizar las organizaciones incorporando estrategias digitales. Conocer las estrategias y marcos de referencia en la gestión de los servicios de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones, y tener la base suficiente como para poder apoyar la implementación de una estrategia de servicio en empresas y otras organizaciones. Vectores Clave que debemos dominar Fomentar la actividad emprendedora Entender la innovación como una filosofía de vida Profundizar en el conocimiento y el uso apropiado de las herramientas digitales Poner el foco en la calidad del servicio y la atención al cliente Impulsar el talento y potenciar el trabajo en equipo de las personas talentosas Ser capaz de liderar implementaciones tecnológicas digitales en los negocios Modular estructuras de pensamiento que sean flexibles y rápidas para adaptarse a los cambios Buscar nuevos caminos para proveer soluciones rápidas a problemas inesperados 1.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà.
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232]
Pla d'estudis: Grau en Empresa i Tecnologia [948]



Català
6 p, 110.5 KB

Anglès
5 p, 108.5 KB

Castellà
6 p, 110.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-19, darrera modificació el 2019-11-28



   Favorit i Compartir