Analysis of students' noticing in a models as feedback writing task
Capdevila Capella, Mar
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 40 p.
Resum: The aim of the present study is to investigate and analyse the language and discourse features that English as a Foreign Language students noticed and incorporated when doing a Models as Feedback writing task. The participants of the study were Catalan secondary school students with a pre-intermediate proficiency level who completed a task cycle including a) writing a picture-based love story, b) comparing their productions with two model texts in pairs and c) write a subsequent revision individually. The findings support that learners noticed and edited mainly grammatical features in the comparison stage and incorporated a larger extent of discursive features in the final writing stage, which indicated that noticing happened in both stages of the task cycle.
Resum: L'objectiu del present estudi és la investigació i l'anàlisis dels elements lingüístics i discursius que els alumnes perceben i incorporen durant l'execució d'una tasca escrita de feedback correctiu. Els participants a l'estudi són alumnes d'Educació Secundària amb un nivell intermig de llengua anglesa. La tasca completada incloïa a) escriure una història d'amor basada en unes fotografies, b) comparar els textos en parelles amb dos models i c) escriure una revisió dels seus textos individualment. Els resultats mostren que els alumnes van percebre i editar majoritàriament elements gramaticals durant l'etapa de comparació i van incorporar més elements discursius durant l'etapa d'escriptura individual, el qual indica que la percepció de nous elements va ocórrer en les dues etapes de la tasca.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Educació -- Investigació -- Catalunya ; Avaluació educativa -- Catalunya ; Anglès -- Ensenyament correctiu ; Ensenyament correctiu ; Anglès -- Educació secundària obligatòria ; Anglès -- Redacció i exercicis ; Treball en equip -- Educació secundària obligatòria ; Aprenentatge actiu ; Aprenentatge -- Treball en equip ; Comunicació escrita ; Escriptura -- Ensenyament correctiu

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/359696


Adreça original
40 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2019-07-30, darrera modificació el 2021-06-12



   Favorit i Compartir