visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Com més serem, menys riurem. El paper de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat en una sessió cooperativa |
Data: | 2019 |
Descripció: | 40 p. |
Resum: | El present treball de final de màster explora el possible impacte de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat de 3r d'ESO i en grups de diferent mida. La sessió analitzada, de tipus cooperatiu, forma part d'una unitat didàctica sobre el Sistema Nerviós i els Sentits i el seu principal objectiu ha sigut fomentar la participació de l'alumnat i el treball cooperatiu a través de l'estudi dels diferents sentits seguint el model estímul-resposta. Els resultats suggereixen que les classes amb ràtios més baixes assoleixen les dues competències avaluades amb un nivell significativament superior que aquelles amb ràtios més baixes. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Anàlisi de ràtios - Educació secundària obligatòria ; Aprenentatge actiu ; Massificació a les aules ; Educació secundària obligatòria ; Estadística educativa ; Rendiment escolar ; Avaluació educativa -- Catalunya ; Interacció educativa ; Classe (Ensenyament)-- Conducció ; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria |
Adreça original 40 p, 3.2 MB |