Aprendre a escriure arguments científics : una experiència amb futurs mestres
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Título variante: Aprender a escribir argumentos científicos. Una experiencia docente con futuros maestros
Título variante: Learning scientific argument. A teaching experience with preservice teachers
Fecha: 2019
Resumen: Millorar la competència argumentativa és prioritari per ajudar els estudiants a desenvolupar el pensament científic. Resulta bàsic, doncs, que els futurs mestres comprenguin la ciència i aprenguin a construir el raonament científic durant la seva formació professional. Aquest estudi analitza la progressió d'aquesta competència en una experiència docent a l'assignatura Psicologia Evolutiva, en grups d'estudiants del Grau de Mestres en Educació Primària.
Resumen: Mejorar la competencia argumentativa es prioritario para ayudar a los futuros profesionales a desarrollar el pensamiento científico. Resulta básico entonces que los futuros maestros, comprendan la ciencia y aprendan a construir el razonamiento científico durante su formación profesional. Este estudio analiza la progresión de esta competencia en una experiencia docente a la asignatura Psicología Evolutiva, en grupos de estudiantes del Grado de Maestros en Educación Primaria.
Resumen: Improving argumentative competence is a social and educational imperative to help students to develop scientific thinking. It is basic that future teachers understand science and learn to build scientific reasoning during their professional training. In order to respond to these challenges, this study focuses on the contribution of a sequence of learning tasks, to enhancing student teachers' scientific argumentative writing. Participants were preservice primary teachers who enrolled in a Developmental Psychology course.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, Castellà i Anglès
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Juny 2019, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 374.7 KB

Español
2 p, 439.9 KB

English
2 p, 439.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2019-07-31, última modificación el 2022-02-06



   Favorit i Compartir