Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO
Vilà Garcia, Marta
Sanz, Jesús
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 52 p.
Resum: Aquest treball de recerca - acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. En primer lloc, s'ofereix una anàlisi comparativa dels diversos suports i pautes per avaluar-ne la coherència i les possibles mancances. Després, s'estudien els esborranys dels alumnes per observar quines han estat les estratègies creatives que han adoptat per respondre a la consigna.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Avaluació educativa -- Catalunya ; Creativitat en els joves ; Contes populars ; Llegendes ; Literatura popular ; Redacció (Literatura) ; Aprenentatge actiu ; Interacció educativa ; Classe (Ensenyament)-- Conducció ; Treball en equip -- Educació secundària obligatòria ; Motivació en l'educació ; Escriptura creativa



Adreça original
52 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2019-08-06, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir